Časopis Týdeník Echo

nový společenský týdeník

časopis Týdeník Echo č. 50/2015

Titul zatím nelze objednat.

Týdeník Echo je inspirován anglosaskými analytickými časopisy, svou povahou se vymezuje proti všem… více

Témata: společnost, rozhovory, komentáře, politika, ekonomie

Kategorie: Společenské
Jazyk: česky
Formát: 21,8 × 27,0 cm
Počet stran: 56 – 84
Vychází: týdeník (51 vydání za rok)
Cena na stánku: 69 Kč

Popis časopisu

Týdeník Echo je inspirován anglosaskými analytickými časopisy, svou povahou se vymezuje proti všem současným trendům, představám a mýtům panujícím na českém mediálním trhu. Týdeník Echo se nepodbízí lacinému vkusu a je jiný především svým obsahem a grafickým zpracováním. Je kontrapunktem k pestrobarevné mase na českých trafikách. Věnuje se nejdůležitějším událostem v politice a ekonomice, společenským jevům doma i ve světě, v každém vydání přinášíme dva velké rozhovory a v části Umění a kritika reagujeme na kulturní události.

Týdeník Echo navazuje na názorový internetový deník Echo24.cz, který je reakcí na zásadní technologické a společenské změny, jimiž procházíme. Ve vyspělých společnostech se mediální podnikatelé, přestože existuje řada známých výjimek, povětšinou aktivně nezapojovali do jiných ekonomických odvětví nebo přímo nevlastnili politickou stranu (tradice stranického tisku, která byla silná v Československu za první republiky, to nijak nepopírá; každá strana měla své noviny, ale nikoliv jedna několik). Role médií pro fungování státu s demokratickým zřízením je nenahraditelná. Zajišťuje svobodu projevu, kritické posuzování jednání politiků, státních institucí a plní důležitou kontrolní funkci.

V České republice dochází v posledních letech k oligarchizaci médií, která se na jednotlivých titulech podepisuje různou měrou ovlivnění obsahu. Zahraniční vlastníci českých médií se začali dostávat do ekonomických ztrát a rozhodli se své tituly prodávat. Ty se tak přesouvají do rukou mocenských a politických struktur platících za nákup vydavatelství nesmyslné částky. To vše má jen jediný smysl: získat vliv na veřejné mínění. Novým majitelům mají ochránit jejich ekonomické nebo politické zájmy. Echo24.cz žádné takové pozadí nemá. Chce být protiváhou oligarchizovaným českým médiím.


Pravidelné rubriky

  • editorial
  • dopisy @ emaily
  • echo foto
  • téma
  • salon
  • komentář
  • událost
  • rozhovor
  • analýza
  • kauza
  • reflexe
  • umění & kritika
  • kulturní tipy
  • postavy

Parametry časopisu

Země původu: Česká republika
Typ titulu: časopis
Doporučený věk: neuvedeno
Jazyk: česky
Vychází: týdeník, 51 vydání za rok
Počet stran: 56 – 84
Rozměry: 21,8 × 27,0 cm (šířka × výška)
Vazba: šitá, V1
Cena na stánku: 69 Kč
Vydavatel: Echo Media a.s.
Vychází od roku: 2014 (11. ročník)
Evidenční číslo: MK ČR
ISSN: 2336-4971
EAN: 9772336497007
Web: echo24.cz