Časopis Marketing & Media č. 45/2017

vydání vyšlo: 6.11.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing & Media č. 45/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Jaroslav Mangl: V pohřebnictví je možné všechno. O pohřebnictví se moc nemluví. Přitom se jedná o službu, kterou bude potřebovat každý. Podle předsedy Asociace soukromých pohřebních služeb Jaroslava Mangla je v tomto oboru nejdůležitější etika, a to i v rámci reklamy. Černý humor by tak ve vztahu pohřební služby a veřejnosti vynechal
  • Tendry: Čí slovo platí?
  • Serge Vaezi: Firemní činy jsou mocnější než slova
  • Tři agentury spojují síly. Uskupení Taste jde proti proudu
  • Němci chtějí porazit Bohemii: Největší výrobce sektů na světě cílí s Červenou karkulkou na český trh