Časopis Svět motorů Speciál č. 3/2018

vydání vyšlo: 10.9.2018


Obsah vydání

V časopisu Svět motorů Speciál č. 3/2018 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Ford Mustang je i s novou emisní homologací poslední chlapské auto. Nejen díky svému vzhledu, ale i technice
  • Technické novinky: Snížení emisí technologií Bosch, nová Toyota Corolla, snížený výkon opelů, litrový tříválec Fiat, nové palivové články
  • Dopady nových emisních systémů: Věci jsou prý jinak, než mnozí čekají, diesely pokračují bez omezení
  • Budoucí stupně normy Euro 6: K homologačním předpisům přibývají stále nové povinnosti, někdy až absurdní
  • Srovnání Škoda Fabia 1.0 TSI s filtrem OPF a bez něj: Zmodernizovaná fabia přinesla mimo jiné standardní montáž benzinového filtru pevných částic. Srovnali jsme ji se starším modelem
  • Srovnání: Vliv filtru pevných částic GPF na dynamiku motoru Kia 1.0 T-GDI. Odměřili jsme celkem tři modely Kie
  • ový motor Kia 1.6 CRD: Nový ceed přináší velmi pokrokový a zbrusu nový diesel s hliníkovým blokem
  • Srovnání: Uškodily přísnější emise víc dieselovému, nebo benzinovému peugeotu? Nejvýkonnější 2.0 BlueHDI proti 1.6 PureTech
  • Srovnání Ford Mustang 5.0 Ti-VCT proti 2.3 Ecoboost. Aneb V8 „atmo“ proti R4 Turbo
  • Reportáž: 5189 km se Škodou Superb za tři dny. V unikátním testu jsme prověřili poslední variantu 2.0 TDI v kombinaci se sedmistupňovou převodovkou DSG
  • Nový motor Ford 1.0 Ecoboost: Litrový tříválec si také říká Ecoboost, ve skutečnosti je kompletně nový. Samozřejmě s filtrem
  • Test: Ford Focus IV. Nová generace fordu kompaktní třídy je vpravdě revoluční
  • Test: Mercedes-Benz CLS 400sd: Minulý rok jsme se nad šestiválcovým dieselem OM 656 rozplývali. Snížily jeho dynamiku přísnější emise?
  • Test: Mercedes-Benz A 180d: Ve čtvrté generaci malého mercedesu poprvé přijíždí motor, který budeme potkávat i v renaultech a daciích
  • Test: Opel Insignia 2.0 CDTi Biturbo: Benzinový dvoulitr neprošel novým měřením emisí. Nejsilnějším motorem pro insignii je diesel
  • Test: Mazda 6 2.5 Skyactiv: Mazda v době malých turbomotorů stále sází na poctivý objem, vysokou kompresi a zvládá to bez filtru pevných částic
  • Test: Ford EcoSport 1.5 EcoBlue: Ford vyrobil diesel, který se obejde bez vstřikovací močoviny. Odspodu moc netáhne
  • Test Honda Civic 1.6 i-DTEC: Honda bala léta proslulá zážehovými motory. Diesel dokázala protlačit přes WLTP bez AdBlue a ústupků z pružnosti
  • Test: VW Polo 1.0 TGI: Je v době antidieselové hysterie řešením zemní plyn. Hoří čistě, ale co praktická stránka věci?