Časopis Marketing Sales Media č. 5/2017

vydání vyšlo: 23.1.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 5/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Do hvězdnách válek se pouštět nebudu. Naše mise je jinde.“ Petr Borkovec ze Sklizeno Foods nechce soupeřit s e-shopy ani být „farmářský“. Hodlá „agresivně edukovat“ v kvalitě
  • Vydělal jsem, teď se bavím. Roman Blažek vydělal na svých snowboardech Westige. Teď na trh uvádí dětskou značky Beany
  • „Obecně nás rozvoj prodeje přes internet zajímá, ale nejdůležitejším hrdinou pro kampaně zůstávají produkty. Neplánujeme samostatnou kampaň zaměřenou na on-line prodej. Nicméně budeme zařazovat další služby. Podíl e-commerce na prodejích je v současné době 3,5% a stále se zvyšuje.“ Michal Kroupa, manažer pro externí komunikaci IKEA v regionu ČR, Maďarsko a Slovensko, jenž vede i oblast sociálních médií