Časopis Marketing Sales Media č. 46/2017

vydání vyšlo: 6.11.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 46/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Sníh, mráz nebo aspoň déšť – pak jdou prodeje samy.“ Rozhovor s Vojtěchem Schwangmaierem, ředitelem Pneumatiky.cz o vlivu počasí na vývoj trhu
  • Šmířák jménem Facebook. Facebook nás sleduje stále pozorněji a umí v nás vzbudit pocit, že nám rozumí. „V podstatě kupuje data na dopaminu,“ říká Josef Holý z firmy MSDIT
  • " Dvě třetiny spotřebitelů segmentu módy a obuvi hodnotí průzkum pomocí chytrého telefonu v průběhu nákupního oprocesu jako užitečný. Do konkrétní kamenné prodejny přivede osobní mobilní průzkum trhu 37 procent respondentů, odkud si jich 35 procent požadovaný produkt následně také odnese." Marie Krátká, sales manažerka pro mediální agentury Google