Časopis Marketing Sales Media č. 43/2017

vydání vyšlo: 16.10.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 43/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Největší hodnotou je volný čas, který si mohu sám řídit.“ Příběh Vladimíra Vaňka, který opustil svět korporací, aby si založil firmu na zážitkové degustace vín
  • Taky jste xeroxovali? "Je to otvírák dveří a stigma zároveň, říkají o historické pozici značky Xerox její manažerky Veronika Brázdilová a Petra Šebo
  • „V době, kdy výroba nestíhá, dává v rámci B2B marketingu má smysl omezit aktivity zaměřené na generování leadů, neboť ty lze v případě potřeby rychle nastartovat, ale zároveň by firmy neměly přestat budovat značku a vztahy se zákazníky, protože přerušení těchto aktivit se může v případě poklelsu trhu vymstít“ Tomáš Soukup, jednatel výzkumné agentury B-inside