Časopis Marketing Sales Media č. 41/2017

vydání vyšlo: 2.10.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 41/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Digitál pro nás není třešničkou na dortu, je to ten dort.“ Ředitel firmy L´Oreél Tomáš Hruška hodnotí digitální transformaci, kterou jeho firma prochází
  • Máme levné notebooky. Na rozdíl od okolních zemí u nás vyjdou nejlevněji. S parfémy či plenami je to jinak, říká Tomáš Braverman z Heureky
  • „Zatímco v ČR firmy inzerují pozice brand manažerů, žádají kreativitu nebo řidičský průkaz, v USA schopnost inovovat neboli kreativitu považuje za důležité si v nabídce této pozice anebo pozice associated brand manažera nárokovat o 20% méně inzerentů. Naopak se zde objevuje požadavek na strategické myšlení.“ Zuzana Wroblowská, marketingová konzultantka