Časopis Marketing Sales Media č. 39/2017

vydání vyšlo: 18.9.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 39/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Ve firmě musím roli eventů obhájit a měrit jejich dopad“. Rozhovor s Andreou Faflíkovou, která řídí strategii PR a eventů LEGO úrp regopm CEEMEA
  • Naším cílem je Evropa: Firma Fine Gusto hledá investora. "Chceme vstoupit na zahraniční trhy, říkají její jednatelé Pavel Doležal a David Novák
  • „Z pohledu komunikace značek je zajímavější kategorie youtuberů, tvůrců obsahu. Jsou to ti, kteří od "Ahoj, všichni!“ došli dál než jen ke clickbaitům a pochopili, že pojem práce s kamerou neznamená „koupit si tu nejlepší“. Svůj obsah posunuli dál. Co se při své tvorbě na YouTube naučili, umějí využít i jinde." Nikola Foktová, kreativní ředitelka, Inspiro Solutions