Časopis Marketing Sales Media č. 25/2017

vydání vyšlo: 12.6.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 25/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Kvalitní obsah není levný. Musejí ho dělat novináři.“ Michal Schindler, obsahový ředitel agentury CreativeDock, na konferenci Content First k tvorbě profesionálního obsahu spojeného se značkami
  • Jak se daří „ócédéčkům“. V kterých kategoriích rostou nájmy a kde naopak klesají? Za co víc utrácíme a co nás nebere? Data nás mohou překvapit
  • „Pokud vyrábíte značkové zboží a nesetkáváte se s padělky, jsou v zásadě jen tři možnosti. Buď vaše značka není dost zajímavá, nebo se produkty prodávají příliš levně, nebo o padělcích nevíte. Označit produkt tak, aby byl principiálně nepadělatelný, je možné.“ Libor Šustr, technický manažer ve společnosti Optaglio, vysvětluje, jaké jsou dnes možnosti ochrany značkových výrobků