Časopis Marketing Sales Media č. 22/2017

vydání vyšlo: 22.5.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 22/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Všichni mají už dost globalizace a uniformních jídel“. Martin Štanbl, šéfkuchař restaurace Eska, nabízí lokální jídlo ze zapomenutých surovin. Chce své zákazníky něčemu naučit
  • S reklamou šetříme: David Duroň představil novinky O2 TV. Jednou z nich má být i změnq způsobu, jakým si diváci program vybírají
  • „Zcela dominantní je mezi sponzory partner hokejového mistrovství Škoda Auto. 63% respondentů si tuto značku vybaví první. Více než polovina dotázaných uvedla, že zaznamenala také sázkové kanceláře Tipsport a Fortuna či pivovary Pilsner Urquell.“ Kamil Kunc, client service manařžer NMS Market Research představuje, jaká média a značky těží z mistrovství světa v hokeji