Časopis Marketing Sales Media č. 17/2017

vydání vyšlo: 18.4.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 17/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • " Investice se musejí vrátit nejpozději do dvou let. Vždycky." David Mizrahi vede v ČR síť prodejen Flying Tiger Copenhagen. Podmínkou centrály je ovšem také spoluvlastnictví
  • Prostor pro design: Lukáš Žďárský nám vylíčil, jak funguje koncept Vnitrobloku. Je to perfektní příklad retailu jako sociální platformy
  • „Blend 42 vodka se loni hodně objevovala v letácích Kauflandu, který produkt využíval jako cenové lákadlo. Museli jsme dokonce v rámci cenových doporučení řešit cenový positioning. Víme, že její potenciál je mnohem větší, a proto jí chceme dopřát další podporu“Zuzana Behová, marketingová ředitelka Palírna U Zeleného stromu, vysvětluje do čeho likérka hodlá investovat zásadně navýšený marketingový rozpočet