Časopis Marketing Sales Media č. 13/2017

vydání vyšlo: 20.3.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 13/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Vůně za vás sama neprodá: Scent neboli "vůňový "marketing dokáže prodloužit dobu, po kterou zákazník setrvá v prodejně, říká Petr Brabec, majitel firmy Aria Pura. Zbytek už je na šikovnosti prodavače
  • Výdaje: Většina investic reklamních zadavatelů na internetu směřuje do displejové reklamy a reklamy ve vyhledávání
  • Ve většině případů se s daty neděje nic: Po naskenování věrnostní kartičky u pokladny se často něděje vůbec nic, pouze se kupí data, říká v rozhovoru Stanislav Zrcek, jednatel společnosti Diebold Nixdorf. Podle něj skončí spousta projektů jen kvůli tomu, že je obrovská nekonzistence v datech, která zůstávají v meziprostoru