Časopis Marketing Sales Media č. 11/2017

vydání vyšlo: 6.3.2017


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 11/2017 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Jednotlivé varianty Coca-Coly hrály tak trochu samy na sebe“ Michal Blaško, marketingový ředitel Coca-Coly vysvětluje, co vedlo firmu ke sjednocení brandingu a komunikace dílčích značek
  • Na nule jsme ještě letos: LidskáSíla.cz Roberta Vojáčka letos dosáhne na „break even“. Další kapitál bude potřebovat na expanzi
  • Hlavním tématem ve světě e-mailingu je letos penalizace plně obrázkových e-mailů a s tím i obecné zvýšení přísnosti spam filtrů. Pro české marketéry to znamená, že budou muset přehodnotit grafické zpracování kampaní, aby zajistili doručitelnost. Budou se tak alespoň moci lépe věnovat personalizaci obsahu"