Časopis Marketing Sales Media č. 52/2016

vydání vyšlo: 12.12.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 52/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Už nelovíme slevy. Chceme novinky. Slevomat už nechce, aby ho zákazníci vnímai jako slevový portál, ale spíše jako „platformu na inspiraci.“ Marie Chytilová má za to, že se to firmě daří
  • Hospody: Pokud má chlap oblíbenou hosporu, zavítá sem sedmkrát do měsíce. Nejčastěji si objedná samozřejmě pivo
  • Média se řítí po slevové spirále: Rádie zažila letos v září neobvykle silnou poptávku po reklamním prostoru, v říjnu a listopadu přišel naopak propad. Co bylo příčinou? Podle prezidenta Lagardiere Active ČR Michela Fleischmanna situaci na trhu znatelně ovlivnila obchodní politika televizí a s ní související velké slevy