Časopis Marketing Sales Media č. 47/2016

vydání vyšlo: 14.11.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 47/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Výklenek přerostl: Bezlepkové potraviny nám otevírají dveře na zahraniční trhy. Tím největším jsou USA. Všechny produkty, které tam dodáváme, jsou bezlepkové, říká Martin Jahoda, marketingový ředitel Emco
  • Měřit realitu: „Z ůohledu měření se Facebook dostává do dalšího evolučního stupěn. Zapomeňte na " tradiční“ CTR, CPC či CTA, ty jsou podle zástupců této sociální sítě překonané. Důležitější jsou návratnost investic, přímé prodeje a vnímání značek, Ondřej Pavelek, managing director Bistro Social
  • Poučit i pobavit: Nová data Media projektu nejčtenější deník Blesk spadl pod psychologickou hranici jednoho milionu čtenářů na výtisk
  • 15%. O tolik je letos na trhu práce vyšší poptávka po předvánočních bridádách