Časopis Marketing Sales Media č. 39/2016

vydání vyšlo: 19.9.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 39/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Ne každý z nás bude mít radost: Pavel Jechort popisuje svět cenových srovnávačů pojištění i to, jak ho chce změnit největší pojišťovací makléřská společnost Renomia svým projektem s názvem Suri
  • Media Club televize Prima plánuje zdražení reklamy: „Jelikož očekáváme růst investic i příští rok, pokud chceme také růst, jediným východiskem je zdražení,“ říká k podobě nové obchodní politiky ředitel Media Clubu Ladislav Dianiška
  • Věci, co nesnáším: „Zakazuji realizovat kampaně, které nedonutí zákazníka uvědomit si, co má udělat … Když vyrábíte 10 vteřin dlouhý televizní spot, musíte neustále kontrolovat, zda divák bude mít tendenci zapamatovat si název značky a bude vědět, co firma nabízí,“ říká v rozhovoru Milan Drozen, kreativní ředitel Czechpromotion