Časopis Marketing Sales Media č. 37/2016

vydání vyšlo: 5.9.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 37/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Značky, které nejsou jasně profilované, u nás nemohou fungovat.“ Slovanský dům si to potvrdil už v době kolem krize. Dnes hledá jen brandy, které vědí, na koho cílí, říká Matyáš Procházka
  • Pivní turista: Plzeňský Prazdroj je vedle piva i velká turistická atrakce, říkají v rozhovoru J. Eliášková a R. Šlehofer
  • Privátní rozhlasový sektor se nestaví proti digitalizaci jako takové. Dokonce považujeme digitalizaci za nevyhnutelnou. Ale rozhodně je nutné trvat na rovném přístupu ke všem subjektům na trhu, což v tuto chvíli zajištěno nemáme" Michel Fleischmann, šéf Asociace provozovatelů soukromého vysílání a prezident Lagardere Active ČR