Časopis Marketing Sales Media č. 36/2016
vydání vyšlo: 29.8.2016
Obsah vydání
V časopisu Marketing Sales Media č. 36/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:
- Miliony ročně na kulturu: OC Forum Nová Karolina podle manažera Tomáše Lučana podporuje neziskově organizace, univerzitu, divadlo i sport. Obraty rostou, v regionech se toho teď děje mnohem víc
- Auta: Ve výdajích do reklamy vede Hyundai. Jako svůj vlastní vůz si Češi kupují nejvíce Škodu
- Katovna vybrala nejlepší kampaň uplynulého léta. „Když někdo o své kampani říká, že jejími autory jsou mladí lidé a studenti, mám pocit, že se předem omlouvá. Snižuje očekávání, abychom byli shovívavější, jako nápis "podle skutečných událostí“ u špatně napsaných filmů," píše Tomáš Hrabálek, stratég agentuáty Symbio, o kampani na účet G2