Časopis Marketing Sales Media č. 22/2016

vydání vyšlo: 23.5.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 22/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Teď jsme vlastně mediální společnost prodávající nápoje.“ Tak vidí Red Bull jeho zakladatel Dietrich Mateschitz. Víte, kolik ho stojí vlastní televizní kanál?
  • Hipsteři a ti druzí: Kávový „znalec“ je každý druhý, říká Aleš Fránek z Costa Coffee
  • „Oproti minulému ročníku jsme neztratili ani jednoho partnera, zato jsme získali několik nových značek. Letos se návštěvníci festivalu poprvé setkají s H&M, Nikon, Rockwool, Mövenpick/Schöller či v neposlední řadě se značkou mobilních telefonů Honor. Tyto brandy přivedou zcela nové koncepty a aktivity pro naše návětěvníky.“ Philipp Maly, commercial director festivalu Colours of Ostrava