Časopis Marketing Sales Media č. 19/2016

vydání vyšlo: 2.5.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 19/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Naše priority jsou letní kampaň, fotbal a segment horeca.“ Zbyněk Chládek, marketingový ředitel Coca-Cola HBC, v rozhovoru popisuje letošní priority celé skupiny
  • Reklamy, co dokážou měnit svět: Nejvíce ocenění PIAFsi letos odneslo Rusko. Důležitější ale je, že bodovaly kampaně, které dokázaly vyvolat celospolečenskou­ odezvu
  • „Jako spotřebiteli mi nejvíc vadí banky. Fakt, že jsou pořád věci, co se tu nedají vyřídit on-line, že jim musíte volat a zodpovídat na bezpečnostní otázky nebo psát dopisy. Banky se musí změnit, protože jinak přijde někdo jiný, kdo jim vypálí rybník“
  • Matt Candy, evropský šéf největší globální sítě digitálních agentur IBM interactive Experience