Časopis Marketing Sales Media č. 11/2016

vydání vyšlo: 7.3.2016


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 11/2016 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • „Dárek jako výraz díků vám často pomůže zvýšit zisk.“ Jaroslav Petrů, specialista na globální retail a ředitel OD Kotva, odhaluje nákupní chování a zvyky čínských turistů
  • Cena už není tak důležitá: Radek Veselý, ředitel firmy Adler, hovoří o vývoji trhu reklamního textilu, o konci krize a investicích do marketingu
  • „To Granko vypadá v reklamě jako zemina a tu já jíst nebudu. Strategie je mi navíc podezřelá. Chtěl bych vidět Granko v nové roli, jak se vypořádalo s dnešním světem. Tady se jen srabácky vrací tam, kde se nic nedalo zkazit. Mimochodem, jsem cílovka.“ Ondřej Souček z agentury Luftballon v Reklamní katovně