Časopis Marketing Sales Media č. 48/2015

vydání vyšlo: 23.11.2015


Obsah vydání

V časopisu Marketing Sales Media č. 48/2015 najdete mimo jiné i tyto články a témata:

  • Lidé značkám nevěří a nemají ani důvod. Musíme to změnit." Jan Řehák čtyři roky působil jako obchodní ředitel TV Nova, poté tři roky šéfoval mediální agentuře OMD a nyní zakládá novou firmu AdHackers
  • Chceme být největší. U nás i v Evropě. Jiří Kejval, ředitel společnosti Techo, popisuje, jak z ničeho vybudoval firmu s obratem dvě miliardy korun
  • „Před vstupem na trh jsme spolupracovali s několika výzkumnými agenturami. Zjišťovali jsme , jak lidé přijmou naše produkty, a nechali si přeložit některé obaly do češtiny, ale ukázalo se, že to není dobrý nápad. Lidé výrobku více věří, když je obal v angličtině.“ John Mackie, generální ředitel české sítě prodejen Iceland